Megvennéd a képernyőmentes Hondát 6 millió forintért?


Öt évvel a benzines modell bemutatása után megérkezett a tölthető verzió is, amely módosított megjelenéssel és erősen álcázva tűnt fel London utcáin. A Honda számos autót kínál a kei car kategóriában, köztük az N-One-t, amely 2011 óta a palettájuk része. A második generáció 2020-ban debütált, és a hatósági előírásoknak megfelelően 0,66 literes motorral és maximum 64 lóerő teljesítménnyel rendelhető. Az N-One elektromos változata augusztustól válik elérhetővé Japánban, ami újabb mérföldkő a modell történetében. Érdekes fordulat, hogy a kisautó Európába is eljutott, ahol Londonban és a Goodwoodi Sebesség Fesztiválon is bemutatkozott. A műanyag fólia ellenére a karosszéria szélesebb formája azonnal feltűnik, ami kifejezetten jól áll az autónak, viszont ez a dizájn nem felel meg a kei car kategória szigorú előírásainak. Az igazán izgalmas változat még várat magára, hiszen most csak a japán verziót leplezték le. Az autó orra emlékeztet a már megszűnt e-re, miközben megőrzi a klasszikus, kissé dobozszerű megjelenését. A várható méretei 3,4 méter hosszúság és 1,48 méter szélesség, ami pontosan a kei kategória határain belül marad. A maximális teljesítmény 64 lóerő, a WLTP szerint pedig 270 kilométeres hatótávval rendelkezik, ami városi használatra kedvező választásnak számít. A takarékos megközelítés a vásárlókat kíméli a felesleges extráktól: alapáron például nem található érintőképernyő, de feljebb lépve 9 colos érintőpanel is elérhető. A V2L funkció is része lesz a csomagnak, lehetővé téve az autó külső áramforrásként való használatát. A Honda még nem árulta el a N-One e hivatalos árát, de valószínű, hogy az N-Van műszaki alapjaira építve hasonló árszinten marad. A kicsivel több mint hatmillió forintos ár kedvezőnek számít, de a benzines változat ezúttal is jelentősen olcsóbb, hiszen az négymillió forinttól hazavihető. A Honda pedig a legolcsóbb kei autójával, amely hárommillió forinttól elérhető, továbbra is vonzó ajánlatot kínál a vásárlóknak.

Related posts