Rossz hírek érkeztek Meghan Markle életéből: ez a fordulat komolyan megviselheti őt.
Bár akadnak nehézségek, Markle eltökélten és ambiciózusan dolgozik a márkája piaci debütálásán.
Meghan Markle új életmódmárkája, az As Ever, még az elindulás előtt váratlan kihívásokkal nézett szembe. Eredetileg American Riviera Orchard néven szerette volna megvalósítani elképzeléseit, de védjegyproblémák miatt kénytelen volt módosítani a nevet. Az új név kiválasztása sem ment zökkenőmentesen, hiszen egy New York-i ruházati bolt már 2017 óta ezt a nevet használja, és a bolt tulajdonosai már jelezték, hogy nem tervezik annak megváltoztatását.
Ha ez még nem lenne elegendő, a márka logója is komoly ellentéteket szült. Francisca Mora Veny, Porreres polgármestere, úgy véli, hogy az As Ever emblémája meglehetősen hasonlít a város címere által képviselt szimbolikára, ezért jogi lépések bevezetését mérlegeli.
Bár az elindulás nem mentes a kihívásoktól, Markle eltökélten készül tavaszi debütálására, amely akár új Netflix-műsora, a Love, Meghan premierjével is egybeeshet. A márkája lakásdekorációkat, textíliákat, kozmetikumokat és különféle élelmiszereket, például ízletes lekvárokat fog kínálni - számol be róla az Elle.hu.
Meghan Markle új vállalkozása eddig inkább jogi viták kereszttüzében áll, mintsem lelkesedést váltott volna ki, ami nem éppen a legjobb kezdés egy prémium életmódmárka számára. A névhasználati és logóproblémák még mindig megoldásra várnak, és ez felveti a kérdést, hogy milyen hatással lesznek ezek a márka hitelességére és jövőbeli sikerére. Az viszont biztos, hogy Markle ambiciózus célokkal lép a piacra – a kérdés csupán az, hogy a kezdeti akadályok után képes lesz-e valóban meggyőzni a vásárlókat.