Nem te vagy a felelős: a Microsoft számos szolgáltatása milliók számára akadozik | Startlap Vásárlás
Globálisan problémák merültek fel a Microsoft népszerű üzleti szolgáltatásaival, amelyek közé tartozik az Outlook, az Exchange és a Teams naptár funkciója. Hétfőn sok felhasználó tapasztalta, hogy ezek a szolgáltatások akadoznak, vagy teljesen elérhetetlenné váltak.
A Microsoft hivatalosan is megerősítette, hogy hétfőn több szolgáltatásánál technikai problémák merültek fel. A vállalat tájékoztatása szerint jelenleg is folynak a vizsgálatok az ügyben - számolt be róla a Portfolio.
A világ számos pontjáról érkeztek panaszok a felhasználóktól, miszerint az Outlook alkalmazás akadozik, ami megnehezíti az e-mailek küldését és fogadását. Sokaknak hibaüzenetekkel kell szembenézniük, amikor megpróbálják betölteni a levelezőrendszert. A probléma nemcsak az Exchange online-t érinti, hanem a Teams egyes funkcióit is, például a naptár használata sem mindig zökkenőmentes.
A Microsoft nem részletezte a működési zavarok okát, de ígéretet tett a folyamatos tájékoztatásra.
A Mailmeteor e-mail marketingplatform hivatalos honlapja szerint a szolgáltatásaik világszerte érintettek, és eddig több mint 423 bejelentést kaptak a felhasználóiktól. A Downdector statisztikái alapján a problémák közép-európai idő szerint 8:40 előtt kezdődtek, és ezt követően villámgyorsan, több mint 800 felhasználói panasz érkezett.