Fedezd fel az egyik leglenyűgözőbb és legfejlettebb M2-es BMW-t, amely 1500 lóerővel bír! Ez a hihetetlen teljesítmény nemcsak a sebességet, hanem a vezetési élményt is forradalmasítja.


Sokféle szénszálas alkatrész, valamint egyedi bukócsövek és kényelmes kagylóülések kerültek a felszereltségébe.

Az M2-es BMW gyárilag is pusztító, ám van aki még így is szükségességét érzi annak, hogy hozzányúljon. Ilyen az a két angliai műhely is, amik egy összkerekes, 1500 lóerős szörnyet építettek belőle. Az R44 Performance és a Tom Wrigley Performance műhelyek közös munkájának gyümölcse egy elképesztő gyorsulási versenyautó lett, ami külső jegyeinek jelentős részét látszólag megőrizte.

Nem lehet figyelmen kívül hagyni, hogy az autó külseje számos szénszálas alkatrésszel lett gazdagabb, ami a súlycsökkentés érdekében történt. A járműhöz egyedi dizájnú felniket választottak, és komolyabb fékrendszer került alá, mint amit a gyári változat kínál. A futóművet átformálták, a lengéscsillapítást is optimalizálták, ráadásul az autó magassága is jelentősen csökkent a gyári beállításokhoz képest. A belső térben vastag bukócső található, amelyet szénszálas kagylóülések és többpontos biztonsági övek egészítenek ki, míg a műszerfalból csak a legszükségesebb elemek maradtak, a kormány viszont teljesen eltűnt, akárcsak néhány kárpitelem.

A gyári hathengeres motor legtöbb alkatrészét erősebbre cserélték, több helyen is kovácsolt fém alkatrészeket építettek be, illetve a kétturbós megoldást is elhagyták, helyettük egy nagy került fel a motorra. Hogy bírja a megnövekedett teljesítményt, a nyolcfokozatú automata váltót is szétszedték és a belső alkatrészeit erősebbre cserélték. Egészen különleges megoldáshoz folyamodtak a hajtásláncnál, mivel összkerékhajtást szerettek volna, ami az M2-esben sosem volt. Mivel a rendszer egy része megegyezik az M3-as és M4-es BMW-ével - amikből van összkerekes -, onnan vettek át sok alkatrészt és végül a két hajtásláncot sikerült összeházasítani.

Így született meg egy lenyűgöző, 1500 lóerős M2-es, amely valószínűleg a világ leggyorsabb utcai BMW-i közé fog tartozni. A tervek szerint a jövő márciusban megrendezésre kerülő texasi TX2K gyorsulási versenysorozaton mutatkozik be először az autó, ahol izgalmas versenyek várnak rá. Ha pedig szeretnéd jobban megismerni az építési folyamatot, érdemes ellátogatni az R44 Performance Youtube-csatornájára, ahol részletes videókban osztják meg a háttérinformációkat és a fejlesztés részleteit.

Related posts