Magyar piactól a globális márkákig: felfrissítik a BDPST Konceptet!

Jelentős átalakuláson ment keresztül a BDPST Koncept, a BDPST Group 2021-ben alapított kreatív és stratégiai kommunikációs ügynöksége. Az ügynökség az elmúlt évben új területekkel erősítette szakembergárdáját és szolgáltatási portfólióját, ennek keretében tavasszal csatlakozott a csapathoz márkafejlesztési és stratégiai igazgatóként a hazai reklámszakma ismert kreatív szakembere Márton Szabolcs. A cél, hogy az ügynökség a cégcsoporthoz kapcsolódó projektek támogatása mellett a versenypiacon is megerősítse a működését egy hosszú távú, stratégiai gondolkodásra épülő kreatív és kommunikációs műhelyként, nemzetközi szinten is. A magyar reklámpiac jelenlegi helyzetéről és a hosszú távú értékteremtés fontosságáról is kérdezte a Portfolio Márton Szabolcs márkafejlesztési és stratégiai igazgatót.
A BDPST Koncept egyedülálló, integrált megközelítéssel foglalkozik a márkaépítéssel, a reputációmenedzsmenttel és a tartalomstratégiával, különös hangsúlyt fektetve a gasztronómia és szállodaipar, valamint a pénzügyi kommunikáció világára. Az idei év során az ügynökség jelentős átalakuláson ment keresztül: a korábban a BDPST cégcsoport belső ügynökségeként működő vállalat most már kilépett a piaci versenybe. Célja, hogy a következő három évben nemzetközi szinten is elismert márkákat és kampányokat hozzon létre, így új színt visz a kommunikációs tájba.
Tavasszal új szakember érkezett az építkezéshez: Márton Szabolcs, a márkafejlesztési és stratégiai igazgató, aki közel 20 éves tapasztalattal gazdagítja a reklámipart, mostantól a csapatunk tagja. Őt kérdeztük a Portfolio Business Podcast legújabb adásában. A műsort már elérheted a Spotify-on, az Apple Podcasten, valamint más népszerű podcast platformokon, és természetesen itt, a cikkbe ágyazott lejátszóban is meghallgathatod.