A Vodafone-nál egy izgalmas kétnapos technikai átállásra készülünk!
A Vodafone Magyarország tájékoztatja ügyfeleit, hogy 2024. december 31-én 15 órától 2025. január 2-án 7 óráig technikai karbantartást végez. Ezen időszak alatt sajnos sem az online felületeik, sem a mobilvásárlási szolgáltatásaik, valamint a My Vodafone applikáció nem lesznek hozzáférhetők. Kérjük, tervezze meg ügyeit ennek figyelembevételével!
Az átállás időszakában a mobil és vezetékes ügyfelek számára egyaránt szünetel az ügyfélkiszolgálás, legyen szó üzletekről, telefonos vagy online csatornákról – tájékoztat az Index. A megjelölt időszakban nem lesz elérhető az online egyenlegfeltöltés, az adatvásárlás, a számlabefizetés, továbbá az autópályamatrica, a parkolás és a mobillottó vásárlása sem.
Az átállás időszakában nem lesz elérhető a szolgáltató weboldala, így a webshopban szerződésmódosításra, valamint új szolgáltatás vagy készülék megrendelésére sem lesz lehetőség. Január 2-től a szolgáltató a megújult, www.one.hu oldalon várja ügyfeleit.
A My Vodafone alkalmazás frissítése érkezik! 2025. január 2-tól az új One applikációban a megszokott funkciók és új lehetőségek egyaránt várják a felhasználókat. Fedezd fel az új élményeket és élvezd a zökkenőmentes használatot!
A technikai átállás időszaka alatt csak az erre alkalmas bankautomatákon lehet egyenlegfeltöltést elvégezni.
A OneTV webes és applikációs felületére nem lehet majd belépni az átállás ideje alatt. Az átállás kezdete előtt már belépett felhasználók tudják használni a szolgáltatást, amennyiben folyamatosan bejelentkezve maradnak - írják.
A Mobilvásárlás funkciók SMS-ben nem lesznek elérhetők, és az Easy Rider alkalmazás sem kínál lehetőséget autópálya-matrica vásárlására. Ezen kívül parkolás indítása és a parkolási díj kifizetése is nem lehetséges az alkalmazáson keresztül.
Az ügyfélkapcsolati csatornákon keresztül a következő szolgáltatások nem lesznek elérhetők: új előfizetések megkötése, meglévő előfizetések módosítása, számlák befizetése, adat- és egyéb kiegészítő opciók vásárlása, roamingszolgáltatások aktiválása, készülékekhez kapcsolódó ügyintézés (például szerviz, kárrendezés, új biztosítás kötése), valamint egyenleggel kapcsolatos ügyintézés. Továbbá a feltöltőkártyás éves adategyeztetés és a SIM-kártya-aktiválás sem lesz elérhető ezen a csatornán.
A Vodafone ügyfelei számára fontos üzenetet közvetít: érdemes előre gondoskodni az elegendő adatmennyiség biztosításáról és a roaming szolgáltatások aktiválásáról, különösen a közelgő ünnepi időszakra való tekintettel. Emellett a szolgáltató arra ösztönzi az ügyfeleket, hogy ha lehetséges, december 30-ig rendezzék a számláikat, hogy elkerüljék a késlekedéseket.