Januártól a Vodafone Magyarország új néven, One Magyarország Zrt. alatt folytatja tevékenységét.


A márkaváltás körüli fokozott érdeklődés következtében fellépett technikai problémák, mint például a rendszer lassulása és a bejelentkezési nehézségek, folyamatos megoldás alatt állnak. Csapatunk mindent megtesz, hogy minél előbb helyreállítsa a zökkenőmentes működést.

Januártól új névvel, One Magyarország Zrt.-ként folytatja tevékenységét a Vodafone Magyarország. Ezzel egyidejűleg a Vodafone HU mobilhálózat neve One-ra módosul. Emellett a Vodafone és a Digi üzlethálózatai egyesülnek, így új lehetőségekkel bővül az ügyfelek számára elérhető szolgáltatások köre.

A Vodafone és a Digi korábbi lakossági és kisvállalati szolgáltatásait ötvöző One márka mellett a Vodafone Business, az Antenna Hungária, valamint az Invitech üzleti szolgáltatásait mostantól One Solutions néven kínálják. Ezek a vállalatok a második félévben hivatalosan is egyesülnek a One Magyarország Zrt.-be.

A változások révén egy új, integrált ügyfélkiszolgálási rendszer, frissített digitális platformok és alkalmazások várják az ügyfeleket. Az átalakulás után az ügyfelek 98 település 135 üzletében intézhetik személyesen ügyeiket. Bár néhány üzlet ideiglenesen bezár a felújítási munkálatok alatt, és több Digi Pont megszűnik, minden esetben új üzletek kerülnek a régi helyükre, így a szolgáltatások elérhetősége folyamatosan biztosított marad.

A márkaváltás körüli fokozott érdeklődés következtében fellépett technikai problémák, mint például a rendszer lassulása és a bejelentkezési nehézségek, folyamatos megoldás alatt állnak. Csapatunk mindent megtesz, hogy minél előbb helyreállítsa a zökkenőmentes működést.

A közlemény alapján a márkaváltás nem érinti az előfizetéseket. A Digi és Vodafone korábbi ügyfelei számára nem lesz automatikus tarifa- vagy csomagváltás, így a jelenlegi előfizetések a One márkanevével továbbra is érvényesek maradnak, a megszokott feltételekkel. Az előfizetők csak akkor tapasztalnak változást, ha saját maguk kérik a módosítást, vagy döntést hoznak a One új szolgáltatáscsomagjaira való áttérésről.

A társaságok összeolvadásáig a számlázás menete sem változik jelentősen, az előfizetésekről szóló havidíjas számlákat továbbra is a korábbi szolgáltatók állítják ki. Kivételt a korábbi Vodafone-ügyfelek jelentenek, akiknek a januári számláit már a One Magyarország Zrt. küldi. Számlabefizetésre a One üzlethálózata mellett a www.one.hu weboldalon, a Lapker-hálózat üzleteiben, csoportos befizetéssel lesz lehetőség, illetve a korábbi vodafone-os ügyfeleknek a One applikációban.

A szolgáltatók bankszámlaszámai változatlanok maradtak, azonban banki utalás során a kedvezményezett neve a szolgáltató nevével azonosan fog szerepelni. Fontos megjegyezni, hogy a One Magyarország a vállalatok egyesüléséig nem kínál összevont számlázási lehetőséget. Ezért, ha valakinek van Vodafone és Digi előfizetése is, továbbra is különálló számlákat fog kapni a két szolgáltatótól, kivéve, ha önként dönt a One új csomagjaira való áttérés mellett.

Az Antenna Hungária bejelentette, hogy januártól a mindigTV Prémium Alap és Családi díjcsomagok továbbra is változatlan tartalommal és előfizetési díjjal érhetők el az ügyfelek számára. Fontos változás azonban, hogy a mindigTV Prémium márkaneve megszűnik, így a jövőben a szolgáltatások a One földfelszíni TV kínálatán belül lesznek elérhetők.

A 4iG 2024 őszén hivatalosan bejelentette, hogy januártól egyesíti távközlési kereskedelmi szolgáltatásait. Ezzel párhuzamosan azt is nyilvánosságra hozták, hogy a magyar piacon megszüntetik a Vodafone, Digi, Antenna Hungária és Invitech márkákat.

Related posts