Az MVM Dome lenyűgöző atmoszféráját 5500 szépségrajongó töltötte meg, akik izgalommal várták a 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo eseményét. A rendezvény nem csupán a szépségipar legújabb trendjeit mutatta be, hanem a marketing és a digitális világ talál


Május 23-24-én különleges eseménynek adott otthont az MVM Dome, ahol a 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo zajlott, még soha nem látott érdeklődés kíséretében. A kétnapos rendezvényen több mint 70 kiállító mutatta be termékeit, és a szépségápolás iránt érdeklődő 5500 látogató is részt vett. A látogatók között neves szakértők, influencerek és márkaalapítók is jelen voltak, hogy megosszanak tapasztalataikat és inspirálják a szépség világának elkötelezett híveit.

Kétnapos beauty fesztivál inspiráló találkozásokkal

A Beauty Expo ezen a különleges éven először két napig tartó, gazdag programmal várta a látogatókat, akik négy különböző időpontban léphettek be a rendezvény varázslatos világába. Az esemény színes palettáján nemcsak exkluzív színpadi előadások és kerekasztal-beszélgetések kaptak helyet, hanem interaktív workshopok, személyre szabott tanácsadások és élményalapú edukációs tevékenységek is színesítették a programot. Ennek köszönhetően a rendezvény nem csupán a termékek felfedezésének, hanem az inspiráció és a közösségi élmények gazdag forrásának is bizonyult.

A közönség ezúttal is olyan neves személyiségekkel találkozhatott, mint Lilu (Body+Me) és Ördög Nóra (Nora Beauty), akik saját márkáik révén és szakmai tapasztalatukkal még inkább feldobták az esemény hangulatát. Az idei év újdonsága, hogy kisebb létszámú workshopokkal is gazdagodott a program, ahol a résztvevők akár Döbrösi Laurával is kipróbálhatták az arcjógát, így még személyesebb élményben részesülhettek.

Különleges ajándékcsomagok és páratlan élmények várnak rád!

Idén is óriási népszerűségnek örvendtek a jegytípusokhoz tartozó ajándékcsomagok: a White, Ruby, Peach és VIP variációk mindegyike 15-50 ezer forint értékű prémium szépségápolási termékeket rejtett magában, amelyek a korai vásárlási időszakban villámgyorsan elfogytak. Az alapjegyekhez tartozó Beauty Expo vászontáska nemcsak praktikus, de divatos kiegészítője is volt a rendezvénynek, amely segítette a látogatókat a sokféle minta és ajándék összegyűjtésében.

A szépségipar egyik legfontosabb hazai rendezvénye

A rendezvényen való személyes részvétel és a közösségi élmények továbbra is központi szerepet töltöttek be idén. Bauer Évi, a Krémmánia főszerkesztője ezt a következőképpen fejtette ki:

Az expó számunkra nem csupán a legfrissebb trendek bemutatásának helyszíne, hanem egy igazi közösségi élmény is, amelyet a Krémmánia követői és a magyar szépségápolás iránt lelkesedő rajongók teremtenek meg. Csodálatos élmény volt újra személyesen találkozni a felhasználóinkkal.

Németh Kornél, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója kiemelte:

A Beauty Expo immár negyedik alkalommal hívta életre a márkák és vásárlók közötti közvetlen kapcsolat varázsát. Az MVM Dome falai között megrendezett esemény minden tekintetben új dimenzióba lépett, hiszen mérete, programkínálata és a minőség terén is kiemelkedő élményt nyújtott.

Az expó már elengedhetetlen része a hazai szépségpiacnak: a Rossmann és a Krémmánia közös rendezvénye kivételes alkalmat kínál a márkák számára, hogy közvetlen kapcsolatokat építsenek ki. A látogatóknak pedig egy igazi inspiráló élményben lehet részük, amely lehetővé teszi számukra, hogy testközelből tapasztalják meg a szépségápolás varázslatos világát.

Related posts